loading...
BIƬΛ-Dᄂ
Mehdisk بازدید : 57 چهارشنبه 24 مهر 1392 نظرات (0)

دانلود آهنگ جدید و زیبای شهرام شکوهی بنام فریب

ترانه سرا: پریا صوفی پور و شهرام شکوهی ، تنظیم: امیر حسین کاشانیان
میکس و مسترینگ: گرشا رضایی
نوازندگان: امیر حسین کاشانیان ، گرشا رضایی ، نیما غفاری

http://www.m0ri.com/images/0af883f5b2149b625a90167317026c09.jpg

دانلود آهنگ جدید و زیبای شهرام شکوهی بنام فریب

ترانه سرا: پریا صوفی پور و شهرام شکوهی ، تنظیم: امیر حسین کاشانیان
میکس و مسترینگ: گرشا رضایی
نوازندگان: امیر حسین کاشانیان ، گرشا رضایی ، نیما غفاری

http://www.m0ri.com/images/0af883f5b2149b625a90167317026c09.jpg

 

متن آهنگ شهرام شکوهی با نام فریب:

 

این حق من نبود یادت بره منو

 

یادت بره همه روزای روشن رو

 

یادت بره نگاهم دلواپس تو بود

 

دست های بی کسم تنها کس تو بود

 

این حق من نبود تو بی خبر بری

 

من ساده باشم و تو ساده تر بری

 

من که رو حرف تو حرفی نمی زنم

 

من بعد رفتنت با دل خوشی بدم

 

من مبتلا به تو ، تو در فکر فریب

 

این حق من نبود

 

میترسم از فریب از سایه غریب

 

اختصاصی رسانه پاپ موزیک

 

این حق من نبود

 

این حق من نبود شکستی احد تو

 

گفتی نمی بری کجا بردی دلو

 

کجا بردی دلو

 

ساکت شدم ولی رضایتی نبود

 

در تو غمم زیاد شکایتی. نبود

 

شکایتی نبود

 

من مبتلا به تو ، تو در فکر فریب

 

این حق من نبود

 

میترسم از فریب از سایه غریب

 

♫♫♫♫♫♫

 

آهنگ جدید شهرام شکوهی با نام فریب

 

♫♫♫♫♫♫

 

من که به پای تو نشستم ولی

 

شکستی قلبم و گفتی مسافری

 

این حق من نبود

 

تو این شهر غریب اثیر تو بشم با نیرنگ و فریب

 

“من مبتلا به تو ، تو در فکر فریب

 

این حق من نبود

 

میترسم از فریب از سایه غریب

 

این حق من نبود”(دو بار)

 

MP3 – 320

 

Shahram Shokoohi – Farib

 

MP3 – 128

 

Shahram Shokoohi – Farib

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
درباره ما
سلاااااااام.خوش اومدین.دوستون دارمممممممم
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نظرسنجی
    چالش خوانندگان. . . .کودوم؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 170
  • کل نظرات : 34
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 5
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 40
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 75
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 173
  • بازدید ماه : 769
  • بازدید سال : 6,099
  • بازدید کلی : 65,326
  • کدهای اختصاصی